۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۰

اخبار کوتاه استان مرکزی

قاچاق محموله يك ميليارد و 500 ميليونی در دليجان توقيف شد

قاچاق محموله يك ميليارد و 500 ميليونی در دليجان توقيف شد

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان مركزي گفت: در راستای تداوم طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، محموله قاچاق در دو دستگاه خودرو تريلي از محور دليجان – سلفچگان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزيزاله ملكي افزود: از اين دو دستگاه خودرو مقاديري قابل توجه از مواد غذايي شامل، قهوه، نوشابه، انواع سس،‌ پودر ذرت، تن ماهي و ديگر مواد غذايي كشف و ضبط شد که متهمان دستگير شده به همراه محموله قاچاق براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شدند.

دستگيري سارق حرفه اي اماكن خصوصي

 فرمانده انتظامي شهرستان اراك از دستگيري سارق حرفه اي اماكن خصوصي در اين شهرستان خبر داد و گفت: با انجام اقدامات پليسي و اطلاعاتي، سارق شناسايي و در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه  در منزلش دستگير شد.

سرهنگ مصطفي ويسمه اي در پايان خاطر نشان کرد:سارق دستگير شده 25ساله،مجرد و داراي 7 فقره سابقه کيفري مي باشد که با دستور مقام قضايي روانه زندان شد.

دستگيري سارقان خودرو در آشتیان

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان آشتيان از دستگیری سارقان خودرو خبر داد و گفت : مالباخته با حضور در يگان انتظامي بيان داشت كه خودروي وي توسط 3 نفر مسافر كه از شهرستان قم به سمت آشتيان سوار كرده بود مورد سرقت واقع شده است.

رضا قائد رحمت افزود: با حضور به موقع ماموران انتظامي در كليه محورهاي شهرستان ، خودرو بعد از مدتي در يكي از جاده هاي شهرستان رويت و ماموران انتظامي در يك عمليات تعقيب و گريز موفق شدند خودرو را متوقف و 3سه نفر سارق را دستگير كنند.

 سارق مغازه با بهره گيري از دانش نوين تخصصي دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت : طي اعلام يك مورد سرقت مغازه در يكي از خيابان هاي شهرستان زرنديه، بلافاصله كاراگاهان پليس شهرستان با حضور در محل ، تحقيقات خود را براي شناسايي سارقان آغاز كردند.

سرهنگ داود كاظمي به سرعت عمل ماموران در شناسايي و دستگيري سارق مغازه اشاره كرد و بيان داشت: با شروع تحقيقات و بهره گيري از دانش نوين تخصصي ، كاراگاهان پليس آگاهي توانستند بلافاصله سارقان مغازه را شناسايي و در عملياتي وي را دستگير كنند.فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه خاطر نشان كرد :‌متهم براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.

 

کد خبر 2081920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha